Tuesday, February 3, 2009

hari keluarga bimbingan&kaunseling UPSI

salam semua..pada tahun lepas persatuan bimbingan dan kaunseling telah mengadakan hari keluarga bagi merapatkan hubungan yang sedia terjaling antara kami. Banyak program yang diaturkan. Paling lucu apabila aku dan rakan-rakan menyertai pertandingan tarik tali. Kumpulan akulah yang mempunyai tubuh yang paling kecil tapi dapat jugak nombor tiga.Kira ok lah tu,,hehe..kat bawah ni aku sertakan gelagat masa kami main tarik tali...gelak sorang-sorang aku tengok video ni,haha..
video
video

No comments:

Post a Comment